2 Kasım 2008 Pazar

KİTAP VE SANAT FUARI

Bu gün Tüyap Kitap ve Sanat Fuarına gittim. Yayınevlerinin uyguladığı %20 den %60 a varan indirimli kitaplar var.

Cebit deki Yeni Ürün logosunu aradı gözlerim benden habersiz. Sanki diğer kitapçılarda görmediğim ilginç kitaplar bulacakmışım gibi buldum kendimi.

Anladım ki Cebit in bende Fuar adına bıraktığı etki bu.
Yeni ürünler, hayatı kolaylaştıran kitaplar, okumayı sevdirecek ve kolaylaştıracak (her durumda kitap okuyabileceğimiz) yöntemler vs.
Burada yazdığım gibi cep kitapları aradım ama malesef bir kaç tane var.
Aradığınız kitapları bir adara bulabileceğiniz ve biraz daha ucuza alabileceğiniz bir fuar. İnternet in daha zengin olduğunu söyleyebilirim.
Beni ençok yoran Sanat fuarındaki 7. salondan itibaren sergilenen tablolar oldu. Yetenekli olmama rağmen her birini yorumlamaya çalışmak beni yordu açıkçası.

Hiç yorum yok: