22 Haziran 2009 Pazartesi

Bilişim Suçları ve BT Denetim Eğitimi

Bilişim Suçları ve BT Denetim Eğitimi

24-25-26 Haziran 2009 Sheraton İstanbul
KURSUN TANIMI"Bilişim Suçları ve BT denetim" Eğitimi bilişim suçları , bilişim hukuk ve bilgi denetimi konularında katılımcılara detaylı bilgiler vermeyi hedeflemektedir. KURSUN METODU Kursun aktif etkileşim ortamı sayesinde öğrenci, interaktif olarak öğretme ortamının merkezinde bulunarak öğrenici merkezli bir eğitim sistemi kurulmaktadır. Bu sayede öğrenici; teorik bilgileri, gerçek hayatta karşılaşılan vakalarla sınayarak öğrenmeye daha elverişli bir ortamla karşılaşmaktadır. KURSUN HEDEFLERİ Kurs sonunda öğrenciden; IT Denetim tekniklerini anlaması, ISO 27001 anlaması, Bilişim suçlarını tanımlayabilmesi, sınıflandırmaları açıklayabilmesi, her sınıfa ait suçları açıklayabilmesi, Türkiye'deki ve Dünyada yaşanan sıkıntıları anlatabilmesi beklenir .
3 GÜNLÜK SEMİNERİN SİZE ÖĞRETECEKLERİ
BT DENETİM
Temel Test Metodları
Kontrol Değerlendirmesi
Genel Bilgisayar Kontrolları
Denetim stratejisi
Çevre Faktörleri (yönetim)
Kontrol Tipleri
Potansiyel Hatalar
Sonuçlandırma ve Raporlama
Denetim Araçları (CAAT)
BİLİŞİM SUÇLARI ve HUKUKU
Teknoloji ve Oluşturduğu Tehditler
Bilişim Suçları Tanımı
Bilişim Hukuku
Tehditle Saldırı
Bilişim Suçları Kategorileri
Siber Terorizm
Siber İhlal
Siber Hırsızlık
Zimmete Geçirme
Kanunsuz Ödenek
Endüstri Casusluğu
Eser Hırsızlığı
Korsancılık
Kimlik Hırsızlığı
Siber Dolandırıcılık
Elektronik Banka Dolandırıcılığı
Phishing
Yıkıcı Siber Suçlar
Bilişim Suçlarında Önceliklendirme
Bilişim Suçlarının Türk Ceza Kanunundaki Yeri
Bilişim Suçları ile Mücadelede Karşılaşılan Problemler
Dijital Deliller
Dijital Delil Tipleri
Dijital Delillerin Hukuki Kabul Edilebilirliği
Adli Bilişim
Sistem Geliştirme Kontrolleri:
Sistem Geliştirme Yaşam Süreci (SDLC) Metotları ve Sorumlulukları
Proje Yönetimi
Proje Başlangıcı
Fizibilite Çalışmaları
Tasarım Aşaması
Geliştirme ve Uygulama
Operasyon ve Bakım
Son Uygulamanın Gözden Geçirilişi
Gelişim Altındaki Sistemlerin Denetim Tasarımı
Denetim Standartları
COSO SAS 55:COBIT: GAO: ISO27001 / BS 7799 ISO 27001 / BS 7799 standardı ve kontrollerinin anlatılması
Internet ve Network Güvenliği Kavramları
Internet mimarisi
Tehlike ve Risklerle İlişkili Güvenlik
Network ve İnternet Güvenliği
Network ve Host Güvenliği
Bilgi Güvenliği
Güvenlik Ölçümlerinin Değerlendirilmesi
Ağ Denetim Metotuna Genel Bakış
KAYIT ve BİLGİ Eğitim içeriği, kayıt, ücret ve diğer sorularınız için detaylı bilgi almak isterseniz 0.216.413 0953 numaralı telefonumuzdan bize ulaşabilir veya info@smartvalley.net adresine mail atabilirsiniz.Online kayıt için Online Kayıt linkini tıklayınız.Lütfen diğer eğitimlerimiz için seminer takvimimize göz atınız

Hiç yorum yok: