17 Ekim 2008 Cuma

BLOGGER, BLOGSPOT KULLANIMI.

Ben bu bloğu yeni açtım.
Blog açmak isteyenler için aşağıda google beyden bulduğum yazı var.
Buyrun.

Domain ve hosta para saçma derdine son!İlk olarak nasıl bir ' blog ' sahibi olacağınızı anlatayım..Buraya tıklıyoruz ve hesabımızı oluşturuyoruz (site için) Blogger sitesine girin.
Gmail,hotmail veya @msn uzantılı mailinizle üye oluyorsunuz..
Neden Blogspot ?1- 20dk içinde indexlenme şansı2- Sağlam bir blog oluşturulduğu zaman,kısa süre içinde,beklenildiğinden fazla hite sahip olabiliyoruz3- Kullanımı kolay yönetim sayfaları ile hızlıca istediklerimizi yapabiliyoruz4- Bloglar full seo kurulumlu olduğu için kısa sürede,birçok kelimede google'da üste çıkabiliyoruz. (blog içeriği ile ilgili)neden blogspot diyenler için daha 40 dakika önce açtığım blog 10 dakikada indexleniyor,1 günde hitler geliyor..Sorularınız / sorunlarınız varsa,ilgilenebilirim..
Örnek sorular;
Soru : Bloğuma maus imleci,saat,chat vs eklemek istiyorum,ne yapmam lazım ?
Cevap : Şablon - Sayfa Öğeleri - Sayfa Öğesi Ekle - HTML/JavaScript
Soru : Bloğuma adsense kodlarını nereden ekleyeceğim ?
Cevap : Şablon - Sayfa Öğeleri - Sayfa Öğesi Ekle - AdsenseSoru: Bloğumun renklerini nasıl değiştirebilirim ?
Cevap : Şablon - Yazı Tipleri ve Renkler

Buradan Alıntı Yapılmıştır.

3 yorum:

Gökhan ALTUNTEPE dedi ki...

merhaba arkadaşım güsel bir açıklama yapmışsın ancak benim kafama takılan bir şey var.Yazılarımızın sadece ana şablonda tamamının görünmesini istemiyorum belli bir kısmının görünmesini istiyorum ve o yazının başlığına tıklandığında yazı tamami ile açılmasını istiyorum.Bu mevcutmudur.Teşekkürler.

musicnumber23 dedi ki...

merhaba bende yorum mailimde kısmını onaylamadan yayınlanmasını istemiyorum bu nasıl olacak?

ABA CA dedi ki...

Ayarlar > Yorumlar > sekmelerinden Yorum Denetleme yi Herzaman olarak işaretlerseniz sorun çözülür.